.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عذر خواهی از طولانی شدن تخلیه میدان‌بار ؛
میدان‌بار ساری شهریورماه تخلیه می‌‌شود
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز استان مازندران، گفت: برای تخلیه میدان بار ساری از فرماندار ساری تا پایان شهریورماه فرصت داریم.

به گزارش شمال نیوز، امیرحسین فخرآوران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگارن با اشاره به مشکلات ناشی از ویروس کرونا و موانع که در تکمیل پروژه میدان بار ساری ایجاد شده است، گفت: تنها دلیل درخواست فرصت برای تخلیه میدان بار ساری مشکلات غیرقابل پیش‌بینی شده ناشی از کرونا بوده است.

 

وی با اعلام اینکه حساسیت‌های مردم ساری و مسافرانی که در این مسیر در حال تردد هستند را درک می‌کنیم، افزود:  مشکلات به وجود آمده ناشی از تردد خودروهای حمل میوه را قبول داریم و از مردم بابت این موضوع عذر خواهی می‌کنیم.

 

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز استان مازندران، با اشاره به تلاش‌های در دست اقدام فرماندار ساری برای خروج میدان بار از ساری، گفت: از فرماندار مرکز استان مازندران در خواست داریم که با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از ویروس کرونابا مهلت ۲ ماهه درخواست‌مان جهت انتقال میدان میوه و تره‌بار موافقت کنند.

 

وی با اشاره به رفع تمام موانع و حمایت‌های فراوان مسؤولان ساری در جهت سرعت بخشیدن به این خاطرنشان کرد: با وجود اینکه کارفرما و پیمانکار پروژه میدان جدید میوه و تره‌بار ساری بخش خصوصی‌ است اما مسؤولان شهرستان به همراه فرماندار مرکز استان برای آسایش شهروندان و رفع موانع ترافیکی کمربندی ساری به‌طور جد به حل موانع این پروژه ورود و کمک‌رسان اتحادیه و سهام داران این پروژه بودند.

 

فخرآوران در پایان یادآور شد: در صورت موافقت فرماندار شهرستان ساری با مهلت ۲ ماهه درخواستی ما به‌طورقطع انتقال میدان میوه و تره‌بار در شهریورماه جاری عملی خواهد شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.